1.Виявлення обдарованості учнів.
2.Психолого-педагогічний супровід обдарованої дитини.
3.Використання варіативної складової робочого навчального плану для розвитку здібностей та роботи з обдарованими дітьми (факультативи, групові та індивідуальні заняття).
4.Допрофільна підготовка.
5.Участь у Всеукраїнських учнівськихї олімпіадах з базових дисциплін та інтелектуальних і творчих конкурсах.
6.Діяльність МАН.
7.Участь у конкурсах «Кенгуру», «Левеня», «Колосок», «Грінвіч» тощо.
8.Використання масових форм роботи з обдарованими та здібними дітьми, а саме: КВК, ігрові тренінги, турніри кмітливих, знавців наук, брейн-ринги, конкурси поетів, художників, майстрів, спортивні змагання тощо.
9.Участь у просвітницьких конкурсах, виставках, олімпіадах, які проводять організації, фонди, редакції, вузи тощо.
10.Навчання в очно-заочних школах (з біології, математики, економіки, ін.), літніх таборах для обдарованих дітей.
11.Комплектування бібліо- та відеотеки матеріалів для роботи з обдарованими дітьми.
12.Співробітництво з позашкіллям:, ДЮСШ, БЮТ, будинком культури с. Теляж, бібліотеками тощо.
13.Пропаганда результативності роботи із здібними учнями серед освітян та громадськості через різні форми роботи: фестивалі, конкурси, конференції, засоби масової інформації (зокрема на сайті школи).
|