Інноваційні технології
Назва та суть інноваційної освітньої технології, автор-розробник |
Колектив або особа, які впроваджують, апробують та розробляють дану технологію* |
Адреса закладу освіти, контактні телефони та електронна пошта |
Прогнозовані результати |
Друкована продукція, що відповідає заданій темі (окрім газет)** |
Технологія особистісно орієнтованого уроку Автор-розробник С. Подмазін. Технологія особистісно орієнтованого уроку передбачає, що учень, перетворюючись на суб’єкта навчальної діяльності, має оволодіти основними етапами діяльності: орієнтація → визначення мети → проектування → організація → реалізація →контроль → корекція → оцінка . |
Вчитель початкових класів Пеленьо Л.А., математики Трохімчук І.А. |
Телязька ЗШ І-ІІ ст. Сокальської районної ради Львівської області 80010 с. Теляж. вул. Ланковецька 71а teliazh@ukr.net |
Створення умов для розвитку суб’єктності, пізнавальних мотивів учіння, вільного вибору та відповідальності особистості школяра за результати власної діяльності. |
|
Технології проектного навчання (“Метод проектів”) Автор-розробник – К. Баханов та ін. Метод проектів спрямований на самостійну діяльність учнів – індивідуальну, парну або групову, яку учні виконують упродовж певного часу.
|
Вчитель біології Дубчак О.А. |
|
практико орієнтований підхід до навчання; формування ключових компетенцій (соціальних, полікультурних, інформаційних, комунікативних тощо); розвиток ініціативності та самостійності учнів. |
|
Система проблемного навчання Автор-розробник М. Махмутов. Суть: проблемне навчання, в якому систематична самостійна пошукова діяльність учнів поєднується із засвоєнням ними готових висновків науки, а система методів вибудовується з огляду на ціле покладання і принцип проблемності. |
Вчитель хімії Книш О.Р. |
|
Розвиток творчих здібностей, здатності до самостійної роботи, підвищення рівня навчальних досягнень учнів. |
|
Інтерактивні технології Автори-розробники – О.Пометун, Л.Пироженко Суть. Інтерактивне навчання ґрунтується на концептуальній ідеї співробітництва, взаємонавчання. Процес пізнання відбувається за умови активної взаємодії всіх учнів. |
Вчитель початкових класів Кузь О.Я., укр. мови та літератури Горилюк О.М. |
|
Активізація пізнавальної діяльності учнів; формування вмінь і навичок, ціннісно-смислових орієнтацій; розвиток суб’єктності, мотивації до навчання. |
|
Технологія формування критичного мислення. Автор-розробник Потєха. Технологія критичного мислення заснована на творчому співробітництві учителя та учня й орієнтована на розвиток у дітей аналітичного підходу до будь–якого навчального матеріалу. Технологія розрахована на постановку проблем і пошук оптимальних шляхів їх вирішення. |
Вчитель географії та історії Каспрук Г.Я. |
|
Запровадження методів критичного мислення допоможе педагогу активізувати пізнавальну діяльність учнів. Вони значно ефективніше опанують основними знаннями, вміннями і навичками. Адже здатність критично опрацьовувати та практично використовувати здобуту інформацію визначає високий рівень учнівських компетенцій. |
|
Проектні технології у навчально-виховній діяльності Зміст технології. Набуття життєвого досвіду, навчити самостійно працювати з додатковою літературою, забезпечувати продуктивний зв’язок теорії та практики у навчанні |
Педагогічний колектив Телязької ЗШ І-ІІ ст.
|
|
Забезпечення особистісно-орієнтованого напрямку навчання, реального спілкування, яке базується на дослідницькій діяльності пошуку інформації, співпраці, вмінні аналізувати, узагальнювати |
|