Четвер, 28.03.2024, 11:53
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 23
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інноваційна діяльність

Інноваційні  технології

 

Назва та суть інноваційної освітньої технології, автор-розробник

Колектив або особа, які впроваджують, апробують та розробляють дану технологію*

Адреса закладу освіти, контактні телефони та електронна пошта

Прогнозовані результати

Друкована продукція, що відповідає заданій темі (окрім газет)**

 Технологія особистісно орієнтованого уроку

Автор-розробник С. Подмазін.

Технологія особистісно орієнтованого уроку передбачає, що учень, перетворюючись на суб’єкта навчальної діяльності, має оволодіти основними етапами діяльності: орієнтація визначення

мети проектування організація реалізація контроль корекція оцінка .

Вчитель початкових класів Пеленьо Л.А., математики Трохімчук І.А.

 

Телязька ЗШ І-ІІ ст.

Сокальської районної ради Львівської області

80010 с. Теляж.

вул. Ланковецька 71а

teliazh@ukr.net 

Створення умов для розвитку суб’єктності, пізнавальних мотивів учіння, вільного вибору та відповідальності особистості школяра за результати власної діяльності.

 

 Технології проектного навчання (“Метод проектів”)

Автор-розробник К. Баханов та ін.

Метод проектів спрямований на самостійну діяльність учнів – індивідуальну, парну або групову, яку учні виконують упродовж певного часу.

 

Вчитель біології Дубчак О.А.

 

практико орієнтований підхід до навчання; формування ключових компетенцій (соціальних, полікультурних, інформаційних, комунікативних тощо); розвиток ініціативності та самостійності учнів.

 

Система проблемного навчання

 Автор-розробник М. Махмутов.

Суть: проблемне навчання, в якому  систематична самостійна пошукова діяльність учнів поєднується із засвоєнням ними готових висновків науки, а система методів вибудовується з огляду на ціле покладання і принцип проблемності.

Вчитель хімії Книш О.Р.

 

Розвиток творчих здібностей, здатності до самостійної роботи, підвищення рівня навчальних досягнень учнів.

 

Інтерактивні технології

 Автори-розробники – О.Пометун, Л.Пироженко Суть. Інтерактивне навчання ґрунтується на концептуальній ідеї співробітництва, взаємонавчання. Процес пізнання відбувається за умови активної взаємодії всіх учнів.

Вчитель початкових класів Кузь О.Я.,

укр. мови та літератури Горилюк О.М.

 

Активізація пізнавальної діяльності учнів; формування вмінь і навичок, ціннісно-смислових орієнтацій; розвиток суб’єктності, мотивації до навчання.

 

 

 

 

 

 

 

 

Технологія формування критичного мислення.

Автор-розробник Потєха.

Технологія критичного мислення заснована на творчому співробітництві учителя та учня й орієнтована на розвиток у дітей аналітичного підходу до будь–якого навчального матеріалу. Технологія розрахована на постановку проблем і пошук оптимальних шляхів їх вирішення.

 

Вчитель географії та  історії Каспрук Г.Я.

 

Запровадження методів критичного мислення допоможе педагогу активізувати пізнавальну діяльність учнів. Вони значно ефективніше опанують основними знаннями, вміннями і навичками. Адже здатність критично опрацьовувати та практично використовувати здобуту інформацію визначає високий рівень учнівських компетенцій.

 

Проектні технології у навчально-виховній діяльності

Зміст технології.

Набуття життєвого досвіду, навчити самостійно працювати з додатковою літературою, забезпечувати продуктивний зв’язок теорії та практики у навчанні

Педагогічний колектив Телязької ЗШ І-ІІ ст.

 

 

Забезпечення особистісно-орієнтованого напрямку навчання, реального спілкування, яке базується на дослідницькій діяльності пошуку інформації, співпраці, вмінні аналізувати, узагальнювати

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Погода
Кіт