Назва та суть інноваційної освітньої технології, автор-розробник
|
Колектив або особа, які впроваджують, апробують та розробляють дану технологію*
|
Адреса закладу освіти, контактні телефони та електронна пошта
|
Прогнозовані результати
|
Друкована продукція, що відповідає заданій темі (окрім газет)**
|
Технологія особистісно орієнтованого уроку
Автор-розробник С. Подмазін.
Технологія особистісно орієнтованого уроку передбачає, що учень, перетворюючись на суб’єкта навчальної діяльності, має оволодіти основними етапами діяльності: орієнтація → визначення
мети → проектування → організація → реалізація →контроль → корекція → оцінка .
|
Вчитель початкових класів Пеленьо Л.А., математики Трохімчук І.А.
|
Телязька ЗШ І-ІІ ст.
Сокальської районної ради Львівської області
80010 с. Теляж.
вул. Ланковецька 71а
teliazh@ukr.net
|
Створення умов для розвитку суб’єктності, пізнавальних мотивів учіння, вільного вибору та відповідальності особистості школяра за результати власної діяльності.
|
|
Технології проектного навчання (“Метод проектів”)
Автор-розробник – К. Баханов та ін.
Метод проектів спрямований на самостійну діяльність учнів – індивідуальну, парну або групову, яку учні виконують упродовж певного часу.
|
Вчитель біології Дубчак О.А.
|
|
практико орієнтований підхід до навчання; формування ключових компетенцій (соціальних, полікультурних, інформаційних, комунікативних тощо); розвиток ініціативності та самостійності учнів.
|
|
Система проблемного навчання
Автор-розробник М. Махмутов.
Суть: проблемне навчання, в якому систематична самостійна пошукова діяльність учнів поєднується із засвоєнням ними готових висновків науки, а система методів вибудовується з огляду на ціле покладання і принцип проблемності.
|
Вчитель хімії Книш О.Р.
|
|
Розвиток творчих здібностей, здатності до самостійної роботи, підвищення рівня навчальних досягнень учнів.
|
|
Інтерактивні технології
Автори-розробники – О.Пометун, Л.Пироженко Суть. Інтерактивне навчання ґрунтується на концептуальній ідеї співробітництва, взаємонавчання. Процес пізнання відбувається за умови активної взаємодії всіх учнів.
|
Вчитель початкових класів Кузь О.Я.,
укр. мови та літератури Горилюк О.М.
|
|
Активізація пізнавальної діяльності учнів; формування вмінь і навичок, ціннісно-смислових орієнтацій; розвиток суб’єктності, мотивації до навчання.
|
|
Технологія формування критичного мислення.
Автор-розробник Потєха.
Технологія критичного мислення заснована на творчому співробітництві учителя та учня й орієнтована на розвиток у дітей аналітичного підходу до будь–якого навчального матеріалу. Технологія розрахована на постановку проблем і пошук оптимальних шляхів їх вирішення.
|
Вчитель географії та історії Каспрук Г.Я.
|
|
Запровадження методів критичного мислення допоможе педагогу активізувати пізнавальну діяльність учнів. Вони значно ефективніше опанують основними знаннями, вміннями і навичками. Адже здатність критично опрацьовувати та практично використовувати здобуту інформацію визначає високий рівень учнівських компетенцій.
|
|
Проектні технології у навчально-виховній діяльності
Зміст технології.
Набуття життєвого досвіду, навчити самостійно працювати з додатковою літературою, забезпечувати продуктивний зв’язок теорії та практики у навчанні
|
Педагогічний колектив Телязької ЗШ І-ІІ ст.
|
|
Забезпечення особистісно-орієнтованого напрямку навчання, реального спілкування, яке базується на дослідницькій діяльності пошуку інформації, співпраці, вмінні аналізувати, узагальнювати
|
|