Керуючись Законами України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Про позашкільну освіту”, “Про охорону дитинства”, методичними рекомендаціями з питань організації виховної роботи (лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України № 1/9-595 від 23.08.12 ); Програмою «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» (наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 № 1243); Програмою «Основні орієнтири національного виховання у ЗНЗ Львівщини» (Схвалено колегією головного управління освіти і науки Львівської ОДА 13 жовтня 2010 р.); методичними рекомендацій із громадянської освіти та виховання (лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України № 1/9-557 від 09.08.12 ); Конвенцією про права дитини, Концепцією виховання дітей та молоді у національній системі освіти, Концепцією громадянської освіти в Україні, обласною Програмою “Українська родина”, Постановами уряду України, нормативно-інструктивними документами Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Головного управління освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації, а також визначених приоритетних напрямків розвитку освіти в районі, роботу педагогічного колективу по вихованню підростаючого покоління спрямувати на ефективний процес становлення дитини як громадянина, тобто особистості, в якій органічно поєднується високі моральні якості, громадянська зрілість, патріотизм, професійна компетентність, активність, творчі здібності, потреба у самовдосконаленні, почуття обов’язку та відповідальності перед суспільством, Батьківщиною, засвоєння визначеного суспільними національно - культурними потребами обсягу знань про природу, людину, суспільство і виробництво, екологічне виховання, фізичне вдосконалення.
Тема виховної роботи:
“ Формування національної свідомості та духовності як основи громадянської позиції підростаючого покоління.”.
Головна мета виховання:
Формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.
Пріоритетні напрямки виховної роботи у 2015-2016 навчальному році:
- формування особистісних рис громадянина України, національної свідомості та самосвідомості учнів, виховання духовної культури особистості;
- виховання поваги до Конституції, законодавства України, державної символіки;
- формування високої мовної культури, оволодіння українською мовою;
- утвердження принципів загальнолюдської моралі на основні відновлення історичної пам’яті;
- збагачення народних традицій, звичаїв;
- виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності та культури розумової праці;
- формування творчої працелюбної особистості, виховання цивілізованого господаря;
- забезпечення високої художньо-естетичної культури, повноцінного фізичного розвитку учнів, охорони та зміцнення здоров’я;
- формування екологічної культури учнів, гармонії її відносин з природою;
- створення умов для творчого розвитку природних обдарувань дитини, залучення учнів до різноманітної діяльності щодо інтересів, допомогти знайти кожному справу до душі;
- посилення уваги до питань морально-етичного виховання, створення системи успішної профілактики відхилень у поведінці учнів;
- підпорядкування змісту, форм і методів роботи визнанню особистості дитини як найвищої соціальної цінності;
- створення умов для соціального захисту дітей, особливо дітей-сиріт та дітей, що залишились без батьківського піклування;
- зміцнення служби соціальної та психолого-педагогічної допомоги дітям, батькам, сім’ям;
- організація педагогічно–доцільної системи учнівського самоврядування;
- колективне планування діяльності вчителів та учнів через раду, учнівський парламент;
- доцільне використання можливостей позашкільних навчально-виховних закладів для організації позакласної та позашкільної виховної роботи.
Для вирішення проблеми, поставленої педагогічним колективом школи, виховну роботу організувати за такими напрямками:
- Організаційна робота з педагогічним колективом.
- Організація роботи з класними керівниками.
- Організація роботи з дітьми пільгового контингенту.
- Організація роботи з учнями девіантної поведінки..
- Організація роботи щодо запобігання дитячому травматизму.
- Організація роботи щодо фізичного виховання учнів.
- Організація роботи щодо формування ціннісного ставлення до себе.
- Організація роботи щодо формування ціннісного ставлення до сім’ї, родини, людей.
- Організація роботи щодо формування ціннісного ставлення до праці.
- Організація роботи щодо формування ціннісного ставлення до природи.
- Організація роботи щодо формування ціннісного ставлення до культури і мистецтва.
- Організація роботи щодо формування ціннісного ставлення до суспільства і держави.
- Організація роботи учнівського самоврядування.
- Організація роботи прес-центру.
- Організація роботи з батьками.
- Організація роботи щодо харчування учнів навчального закладу.
|