Неділя, 28.04.2024, 04:24
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 23
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Методична робота

​Пріоритетні напрямки та форми методичної роботи з педагогічними кадрами в 2015/2016 навчальному році
18.04.2015, 15:54

Пріоритетні  напрямки  та  форми  методичної  роботи з  педагогічними  кадрами  в  2015/2016  навчальному році

 
Науково-методична робота як система цілеспрямованої, теоретичної, практичної, колективної та індивідуальної діяльності педагогів спрямована на відродження і розвиток національної освіти, підвищення кваліфікації та професійної майстерності вчителів, їхнє збагачення надбаннями української етнопедагогіки, науки, культури в усіх аспектах дає можливість виділити традиційно притаманні їй основні функції:
·      діагностичну, яка дає можливість виявити розрив між рівнем компетентності та вимогамидо професійної діяльності вчителя на рівні встановлених державних стандартів;
·      відновлюючу, яка передбачає поповнення та поглиблення знань відповідно до змін у змісті освіти;
·      коригуючу, яка передбачає внесення змін до науково-методичної інформації  з урахуванням нових психолого-педагогічних теорій  до потреб кожного вчителя;
·      компенсаційну, яка сприяє оновленню знань і вмінь педагогів відповідно до потреб життя;
·      прогностичну (випереджуючу), яка вимагає визначення знань та вмінь, необхідних педагогам у майбутньому;
·      моделюючу, яка забезпечує розроблення перспективи та орієнтирів педагогічної діяльності;
·      опозиційно-регулюючу;
·      інформаційно-оцінну.
 
У 2012/2013 навчальному році науково-методична робота школи спрямована на реалізацію проблемної теми: «Впровадження проектних технологій в навчально-виховний процес як засіб реалізації компетентнісного навчання».
 
Для вирішення цих проблем поставлені такі завдання :
 
·      забезпечення ефективної навчально-виховної роботи в школі І ступеню;
·      створення належних умов  для адаптації до навчання в основній школі для учнів 5-х класів;
·      активізація роботи щодо організації навчально-виховного процесу через чітке структурування навчального матеріалу на уроці, встановлення пріоритету уроку, як засобу соціалізації учнів та розвитку життєвих компетенцій;
·      розробка системи допрофільної підготовки з урахуванням психолого-педагогічного діагностування школярів, налагодження дієвої діагностики рівня навчальних досягнень учнів основної школи;
·      продовження інформатизації освітнього процесу, використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивчення всіх предметів навчального плану та управлінської діяльності;
·      продовження роботи щодо підвищення якості впровадження у навчально-виховний процес інноваційних технологій, інтерактивних методів навчання, узагальнення власного педагогічного досвіду;
·      формування у дітей та учнівської молоді відкритості, толерантного ставлення до відмінних від національних ідей, цінностей культури, мистецтв, здатності диференціювати спільне і відмінне в різних культурах, сприймати українську культуру, як невід’ємну складову загальнолюдського;
·      спрямування виховного процесу на найвищі морально-духовні та потенційні можливості виховання, створення умов для досягнення життєвого успіху особистості, розвитку її індивідуальних здібностей
·      забезпечення подальшого розвитку учнівського самоврядування, широкого залучення його до вирішення питань організації навчального процесу, розвитку громадянської активності, організації здорового способу життя учнівської молоді;
·      посилення профорієнтаційної роботи з неповнолітніми, забезпечення постійного контролю за дотриманням законодавства, спрямованого на профілактику правопорушень та бездоглядності серед учнів, які виховуються у неблагополучних сім’ях із залученням органів внутрішніх справ, служби у справах  неповнолітніх, місцевих рад, громадськості;
·      суворе дотримання вимог Закону України «Про охорону дитинства», обласних, міських і районних програм, які направлені на поліпшення умов виховання, навчання та оздоровлення, соціального та матеріального забезпечення та захисту дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування;
·      створення необхідних умов для роботи методичних підрозділів, координації їхньої роботи, організація безпосереднього управління роботою керівників методичних об’єднань та активізація їх діяльність щодо надання допомоги малодосвідченим вчителям;
·      активізація індивідуальної роботи з обдарованими та здібними дітьми, систематичної та послідовної роботи щодо підготовки учнів до олімпіад, конкурсів, турнірів різного  рівня;
·      зміцнення матеріально-технічної бази навчального закладу при залученні підприємств, організацій, громадськості, спонсорів, батьків.
·      З метою удосконалення особистісно орієнтованого спрямування усіх аспектів навчально-виховного процесу, підвищення рівня педагогічної майстерності визначити, як основні, наступні форми  науково-теоретичної та методичної  роботи:
 
колективні  форми  роботи:
·      педагогічна рада;
·      методична рада;
·      методичні оперативні наради;
·      психолого - педагогічні семінари;
·      педагогічні виставки;
групові  форми  роботи:
·      методичні об’єднання;
·      школа молодих учителів;
·      предметні тижні;
·      семінари-практикуми;
·      педагогічні читання;
індивідуальні  форми  роботи:
·      стажування;
·      методичні консультації;
·      співбесіди;
·      наставництво;
·      аналіз уроків;
·      робота над науково-методичною проблемою;
·      атестація вчителів;
·      курси підвищення кваліфікації;
·      творчі звіти;
·      самоосвіта вчителів.
  
     Для забезпечення безперервності навчання педагогів, опанування ними новітніх педагогічних технологій та вирішення проблеми, поставленої педагогічним колективом школи, організувати  роботу  в  таких  напрямках:
 
організаційно – педагогічні  заходи:
·      педагогічні ради;
·      практичні міжпредметні семінари;
·      науково-практична конференція;
 
навчально – педагогічна  та  методична  діяльність:
·      робота методичної ради;
·      система роботи методичних об’єднань;
·      робота школи молодого вчителя “На шляху до майстерності”;
·      організація  роботи щодо розвитку інтелектуальних та творчих здібностей учнів;
·      діяльність наукового  учнівського  товариства “Еврика”;
·      робота з підвищення професійної майстерності педагогів школи;
·      атестація вчителів та підвищення кваліфікації через річні курси.
 
 
 
Категорія: Методична робота | Додав: Оксанка
Переглядів: 757 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Погода
Кіт