Середа, 01.05.2024, 05:22
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 23
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Учнівська рада

Основні напрями діяльності органів учнівського самоврядування
18.04.2015, 14:52

1. Центр  «Освіти»:

  • проводить  роботу з вироблення в учнів свідомого ставлення до навчання;
  • організовує консультаційну допомогу з предметів;
  • бере участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів;
  • контролює виконання домашніх завдань, ведення щоденників;
  • веде боротьбу з пропусками уроків;
  • залучає учнів в гуртки, виступає з ініціативою про створення нових гуртків за інтересами;
  • надає допомогу вчителям в організації тематичних вечорів;
  • бере участь у підготовці і проведенні бесід в класах  (про режим дня, виконання домашніх завдань, користь читання);
  • збирає і систематизує матеріал-інформацію про стан успішності в кожному класі;
  • виховує культуру читання та бережливе ставлення до книги, підручника;
  • проводить бесіди, рейди-перевірки на краще збереження підручників.

 

2. Центр «Дисципліни і порядку»:

  • забезпечує захист прав та інтересів учнів;
  • організовує допомогу дітям-інвалідам та дітям з малозабезпечених сімей, дітям-сиротам;
  • контролює дотримання дисципліни учнями в позаурочний час;
  • організовує чергування учнів  по школі та під час проведення свят, масових заходів, вечорів відпочинку;
  • контролює та оцінює чергування по класах;
  • контролює дотримання  учнями Статуту школи (Правил внутрішкільного  розпорядку  учнів);
  • контролює відвідування учнями школи;
  • надає допомогу педагогічному колективу у вивченні свідомої дисципліни, приймає участь у розробці законодавчих документів, правил поведінки в школі, стежить за їх виконанням;
  • організовує змагання за високу організованість класу, відсутність факторів порушення дисципліни, охорони громадського порядку, вміння ввічливо і старанно поводитись у школі, вдома, у колі друзів, за межами школи;
  • розглядає порушення різних правил, різні конфлікти;
  • виходить з пропозиціями на батьківський комітет, педраду, координаційну раду;
  • організовує правову освіту (вивчення Правил для учнів, Статуту школи, документів про освіту, учнівське самоврядування, адміністративного та кримінального кодексів, інших правових документів), проводить зустріч з правоохоронцями.

 

3. Центр «Дозвілля»:

  • залучає дітей до позаурочної діяльності, організації змістовного дозвілля та відпочинку, до художньої самодіяльності;
  • підбирає матеріали для написання сценаріїв різноманітних свят, вечорів відпочинку, зустрічей;
  • організовує проведення загальношкільних свят, вечорів, дискотек, різних конкурсів, відзначення народних традицій;
  • готує творчі виставки учнів;
  • встановлює зв'язки з кінотеатрами, клубами, музеями;
  • вивчає побажання учнів щодо організації і роботи гуртків художньої самодіяльності, образотворчого мистецтва;
  • в кожному класі організовує культурно-масову роботу, залучає учнів до участі в загальношкільних заходах;
  • організовує в школі ігротеки для розваг і занять учнів у вільний час;
  • оформляє альбоми до пам`ятних дат, традиційних свят в школі ("Літопис класів");
  • організовує культпоходи та екскурсії з врахуванням заявок класних колективів.

 

4. Центр «Здоров'я»:

  • пропагує здоровий спосіб життя (антиалкогольну, антитютюнову, антинаркотичну програми);
  • залучає учнів та батьків до спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи;
  • організовує роботу спортивних секцій, груп здоров`я;
  • проводить спортивні ігри на перервах та після уроків;
  • організовує загальношкільні спортивно-оздоровчі заходи;
  • контролює санітарний стан у школі, класах, дотримання гігієнічного режиму в їдальні, особисту гігієну учнів;
  • приймає участь у підготовці та проведенні позакласних заходів щодо формування навичок здорового способу життя  та культури поведінки;
  • проводить санітарно-освітню роботу серед учнів (випускає санбюлетні, проводить бесіди, дискусії, анкетування, тематичні вечори).

 

5. Центр «Добрих і корисних справ»:

  • виховує в учнів бережливе ставлення до шкільного майна;
  • створює бригади учнів для ремонту меблів та інвентарю на протязі навчального року та в літній період;
  • організовує чергування на закріплених за класами територіях школи;
  • проводить рейдперевірки збереження шкільного майна та чергування один раз в місяць;
  • організовує змагання між класними колективами по збереженню шкільного майна;
  • веде облік збереження шкільного майна, закріпленого за тим чи іншим класом;
  • викликає на засідання учнів, які поламали меблі, входить з пропозицією до педагогічної ради або директора школи про прийняття адміністративних заходів до учнів, що проявили недбале ставлення до шкільного майна;
  • проводить профорієнтаційну роботу в школі, виховує  інтерес та повагу до майбутньої професії;
  • піклується про ветеранів, інвалідів, вдів, пристарілих;
  • організовує проведення трудових операцій, десантів.

 

6. Центр « Інформаційний»:

  • забезпечує гласність в діяльності органів учнівського самоврядування;
  • інформує учнів, батьків, вчителів про всі події, які відбуваються в школі, класі через шкільну газету "ТЕМП";
  • розвиває у дітей уміння збирати інформацію, обговорювати теми рубрик і матеріалів шкільної газети;
  • сприяє підвищенню інтересу учнів до життя школи;
  • забезпечує інформацією з життя школи (гарячі новини, вітання на замовлення, спортивні новини, інформаційний вісник безпеки житттєдіяльності, музичний калейдоскоп, навколо світу, підсумки роботи);
  • збирає та обробляє дані, надає інформацію щодо подальшої діяльності органів учнівського самоврядування.
Категорія: Учнівська рада | Додав: Оксанка
Переглядів: 623 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Погода
Кіт