Середа, 01.05.2024, 08:18
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 23
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Учнівська рада

Теми засідань ради учнівського самоврядування Телязької ЗШ І-ІІ ст. на 2015-2016 н.р.
11.05.2015, 15:04

Дні проведення засідань — 2-й четвер місяця.

 Вересень

 Перше засідання

1.   Визначення структури ради на навчальний рік. Розподіл обов'язків серед членів ради.

2. Затвердження плану проведення засідань ради на І семестр.

3.  Визначення завдань щодо роботи центрів на навчальний рік. Затвердження планів роботи центрів на новий рік.

4.    Визначення структури шкільного самоврядування. 

5.    Відзначення Дня працівника освіти в школі. Співпраця з колек­тивами класів у проведенні дня самоврядування на честь цього свята.

6.    Проведення  огляду-конкурсу куточків та озеле­нення класних кімнат. 

7.Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самовря­дування на вересень.

Жовтень
Друге засідання

1. Визначення основних напрямів роботи, яка протягом навчально­го року має здійснюватися на повному самоврядуванні.

2. Підсумки Дня самоврядування.

3. Діяльність центру «Дисципліни і порядку» з організації контролю за чергуванням у класах, порядком у приміщенні школи та на її тери­торії.

4. Затвердження плану заходів під час осінніх канікул, складеного радою самоврядування спільно з педколективом школи  та колективами класів.

5. Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самовря­дування на листопад.

Листопад
Третє засідання

1. Робота ради самоврядування по залученню учнів до участі у Місячнику правових знань. Роль ценру «Освіти» у цій роботі.

2. Вивчення центром «Здоров’я» та центром «Дозвілля» режиму дня учнів та їхньої участі у позакласній роботі.

3.  Дисципліна учнів під час перебування в школі та в по­зашкільний час. Робота центру «Дисципліни та порядку» з виховання свідомої дис­ципліни.

4. Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самовря­дування на грудень.

Грудень
 Четверте засідання

1. Контролювання  центром  «Дисципліни та порядку» зовнішнього вигляду учнів у школі. Організація рейдів-перевірок.

2. Результати роботи ради самоврядування за І семестр. Підсумки роботи ради загалом та окремо по центрах.

3.   Організація проведення Новорічного свята (ранок для дошкільнят та учнів 2—4-х та, вечір  для учнів 6—9-х класів).

4. Затвердження плану заходів на час зимових канікул, складеного радою самоврядування спільно з класними колективами, педколекти­вом школи.

5. Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самовря­дування на січень.

Січень

П’яте засідання

1. Затвердження плану засідань ради на II семестр.
2.  Співпраця центрів у проведенні предметних тижнів. Спільна робота з учителями-предметниками.

3.  Обговорення пропозицій до плану проведення святкових заходів у II се­местрі.
4. Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самовря­дування на лютий.

Лютий

Шосте засідання

1.Про проведення Тижня української мови .

2. Інформація центру «Дозвілля»  щодо занять в гуртках.

3.Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самовря­дування на березень.

Березень

Сьоме засідання

1. Робота центру «Інформаційний» щодо ознайомлення учнів з передовим досвідом органів класного самоврядування, участю у районних заходах.

2.  Інформація ради про підготовку до Шевченківських днів.

3. Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самовря­дування на квітень.

Квітень

Восьме засідання

1.    Робота центру «Добрих і корисних справ» з колективами класів (благоустрій території шкільного подвір'я, територій, над якими шефствують учні).

2. Підготовка до проведення у школі днів пам'яті на честь Дня Перемоги.

3. Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самовря­дування на травень.

Травень
 Дев’яте засідання

1. Результативність співпраці ради з колективами класів та педколективом школи у виконанні завдань, передбачених річним планом роботи школи.

2.Підсум­ки роботи самоврядування за навчальний рік та плани на майбутнє.

3. Основні підсумки роботи ради за навчальний рік.
 Визначення завдань на наступний навчальний рік.

4. Обговорення спільно (з колективами класів) пропозицій до пла­ну роботи на наступний навчальний рік. Організація літнього відпочинку

План роботи центру «Інформаційний»

1.  Постійне інформування учнів про визначні події (упродовж навчального року) шкільного життя.

•  Випуск загальношкільного календаря визначних дат і подій. (Один раз на місяць.)

•  Ознайомлення учнів з визначними датами і подіями {на ліній­ках, у випусках календаря, на оглядах новин у класах, на веб-сайті школи).

•  Випуск шкільної газети «Пульс».

2. Методична та практична допомога щодо оформлення та запов­нення матеріалами постійних та змінних рубрик у класних куточках. (Протягом навчального року.)
3. Допомога у проведенні оглядів новин у класах. Сприяння прове­денню цих оглядів на засадах повного та часткового самоврядування. (Протягом навчального року.)

4. Ознайомлення учнів школи та вчителів (на лінійках у оголошен­нях та інформації, у випусках інформацій на Дошці інформації) з пла­нами роботи органів шкільного самоврядування на тиждень, місяць, семестр — згідно з перспективними програмами і планами органів самоврядування. (Протягом навчального року.)
5.  Інформувати на лінійках, оглядах новин та зборах про участь учнів школи у окружних, районних, обласних заходах (конкурсах, олім­піадах, змаганнях,  виставках та ін.).

6. Сприяти гласності роботи учнівського колективу.

План роботи центру «Освіти»

Основне завдання сектору. Сприяти поліпшенню навчання, роз­витку інтересу учнів до вивчення усіх навчальних предметів, передба­чених програмою, а також додаткових відомостей з різних навчальних предметів, виховувати в учнів почуття відповідальності за своє нав­чання.

1. Співпраця з адміністрацією школи, учителями-предметниками та класними керівниками та старос­тами класів, контроль за виконанням учнями домашніх завдань. (Протягом навчального року.)

2. Керування роботою класних , контроль за їх робо­тою, в разі потреби — надання своєчасної допомоги. (Протягом навчального року.)

3. Участь у навчанні рад навчання. (Протягам навчального ро­ку згідно з планом навчання.)

4. Проведення рейдів-перевірок виконання письмових домашніх завдань; результати рейдів повідомляти на загальношкільних ліній­ках. (У визначені четверги . Протягом навчального року.)

5. Проведення перед початком уроків рейдів-перевірок наявності щоденників та записів у них домашніх завдань. (Протягом навчаль­ного року згідно з графіком проведення рейдів.)

Пошук перспективних моделей

6. Контроль за успішністю. В разі потреби — проведення в кла­сах виїзних засідань центру разом з активом ради співуправління. (Протягом навчального року.)

7. Приділення першочергової уваги учням із низьким рівнем навчальних досягнень. Контроль за станом їхнього навчання. В разі потреби — систематична допомога рад навчання та окремих одно­класників.

8. Вивчення режиму дня учнів із низьким рівнем навчальних до­сягнень, допомога у плануванні їхнього робочого дня для створення найбільш сприятливих умов навчання, постійного виконання домаш­ніх завдань; вивчення позакласних та позашкільних інтересів цих учнів, їхньої зайнятості позакласною та позашкільною роботою з ме­тою надання їм ефективної допомоги— за сприяння керівників гуртків, батьків, учнів. (Протягом навчального року.)

9. Співпраця (разом з радами навчання та учнями школи) з учи­телями-предметниками у підготовці та проведенні місячників наук. (Протягом навчального року,  згідно з річним  планом роботи школи.)

10. Співпраця з учителями-предметниками та радами навчання щодо вивчення стану дисципліни та уважності на уроках як одного з найважливіших факторів засвоєння матеріалу. Постійне інформу­вання на лінійках, на Дошці інформації та під час бесід у класах сто­совно поведінки на уроках (з конкретними прикладами — позитивни­ми і негативними).

11. У разі потреби — бесіди з порушниками дисципліни на засі­даннях секторів навчання і дисципліни. (Протягом навчального року.)

12. Зв'язок з батьками слабовстигаючих учнів та (в разі потреби) відвідування їх вдома. (Протягом навчального року.)

13. Виступи членів центру на лінійках — з інформацією про кра­щий досвід роботи конкретних рад навчання та конкретних учнів. (Протягом навчального року.)

14. Ознайомлення учнів школи з кращим досвідом роботи рад навчання класів.

План роботи центру «Добрих і корисних справ»

Вересень

1. Зміст діяльності та обов'язки рад (розповідь-бесіда).

2.  Закріплення за класними колективами об'єктів на території шкільного подвір'я (інформація).

3. Практичне заняття

•  Організація рейдів-перевірок «Порядок» на подвір'ї школи .

•  Організація та проведення трудових десантів.
 Жовтень

1.  Роль центру «Добрих і корисних справ» в підтриманні у класах чистоти і порядку протягом дня (розповідь, рекомендації).

2. Роль центру «Добрих і корисних справ» у збереженні підручників, шкільного майна, озелененні класних кімнат (розповідь-бесіда. «Банк цікавих ідей» збирання пропозицій членів рад щодо цієї роботи).

3. Практичне заняття

•  Проведення у класах рейдів-перевірок:
а) зовнішнього вигляду учнів;

б) стану підручників;

в) стану шкільних меблів;

г) чергування.

• Участь членів центру «Добрих і корисних справ» в проведенні Дня самовря­дування з чергування.
 Листопад

1. Якісне чергування у класі — обов'язок кожного учня (інформа­ція про чергування, перелік обов'язків чергових).

2. Практичне заняття

Чергування у класі — спільний обов'язок чергових учнів та членів центру «Добрих і корисних справ» (рольова гра).
Грудень

1.  Чергування у класах. Рівень самостійності учнів (інформація про підсумки чергування — за матеріалами рейдів-перевірок, звітів на робочих лінійках чергових класів).

2. Підсумки роботи центру «Добрих і корисних справ» за І семестр (обмін досві­дом членів рад).

3. Практичне заняття

Проведення у класі рейду-перевірки чергування учнів на перервах та після уроків (рольова гра).

4. Виготовлення новорічних іграшок, прикрас. Організація у класі майстерні Діда Мороза. Участь у конкурсі «Новорічні прикраси».

Січень

1. Робота центру «Добрих і корисних справ» щодо збереження шкільних меблів (розповідь, інформація, обмін досвідом роботи).

2.  «Як ми чергуємо» (експрес-інтерв 'ю — усні повідомлення рад про організацію і проведення чергування в класах).

3. Практичні заняття

Огляд стану меблів у класах (рейд-екскурсія. Визначення зав­дань з ремонту меблів. Визначення критеріїв оцінювання стану меблів).

Лютий

1. Організація в класах збереження підручників (інформація, обмін досвідом).

2. «Наші інтереси і захоплення» (розповідь про обдарованих учнів. Огляд виставки їхніх робіт. Підготовка до шкільного конкурсу «Со­бори наших душ»).

3. Практичні заняття

Рейд-перевірка стану підручників у класі (рольова гра).

Березень

  Практичне заняття

•  Участь у підготовці та проведенні лінійки — живої газети «Нам без книг ніяк не можна» (3-й тиждень березня).

•  Участь у проведенні Тижня книги (ремонт підручників і книг у шкільній бібліотеці протягом весняних канікул).

Квітень

1.  Організація впорядкування закріпленої за класами території шкільного подвір'я {інформація.  Визначення конкретних завдань по класах).

2.  Практичне заняття

•  Проведення рейду «Чисте подвір'я».

•  Участь у місячнику озеленення, чистоти і порядку.
 Травень

1. Підсумки роботи центру «Добрих і корисних справ» . Визначення кращих центру та найактивніших учнів.

2.  Практичне заняття

 «Банк цікавих ідей» збирання пропозицій щодо планування навчальних занять центру на наступний-навчальний рік).

Заходи, які проводяться у школі на повному самоврядуванні учнів

Дні самоврядування. (У День працівника освіти — проведення учнями уроків та чергування по школі).

Дні самоврядування (чергування в класах, у школі). Тижні самоврядування (чергуванню в класах і в школі). Операція «Затишок». Операція «Порядок».

Категорія: Учнівська рада | Додав: Оксанка
Переглядів: 2619 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Погода
Кіт