Дні проведення засідань — 2-й четвер місяця.
Вересень
Перше засідання
1. Визначення структури ради на навчальний рік. Розподіл обов'язків серед членів ради.
2. Затвердження плану проведення засідань ради на І семестр.
3. Визначення завдань щодо роботи центрів на навчальний рік. Затвердження планів роботи центрів на новий рік.
4. Визначення структури шкільного самоврядування.
5. Відзначення Дня працівника освіти в школі. Співпраця з колективами класів у проведенні дня самоврядування на честь цього свята.
6. Проведення огляду-конкурсу куточків та озеленення класних кімнат.
7.Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самоврядування на вересень.
Жовтень
Друге засідання
1. Визначення основних напрямів роботи, яка протягом навчального року має здійснюватися на повному самоврядуванні.
2. Підсумки Дня самоврядування.
3. Діяльність центру «Дисципліни і порядку» з організації контролю за чергуванням у класах, порядком у приміщенні школи та на її території.
4. Затвердження плану заходів під час осінніх канікул, складеного радою самоврядування спільно з педколективом школи та колективами класів.
5. Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самоврядування на листопад.
Листопад
Третє засідання
1. Робота ради самоврядування по залученню учнів до участі у Місячнику правових знань. Роль ценру «Освіти» у цій роботі.
2. Вивчення центром «Здоров’я» та центром «Дозвілля» режиму дня учнів та їхньої участі у позакласній роботі.
3. Дисципліна учнів під час перебування в школі та в позашкільний час. Робота центру «Дисципліни та порядку» з виховання свідомої дисципліни.
4. Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самоврядування на грудень.
Грудень
Четверте засідання
1. Контролювання центром «Дисципліни та порядку» зовнішнього вигляду учнів у школі. Організація рейдів-перевірок.
2. Результати роботи ради самоврядування за І семестр. Підсумки роботи ради загалом та окремо по центрах.
3. Організація проведення Новорічного свята (ранок для дошкільнят та учнів 2—4-х та, вечір для учнів 6—9-х класів).
4. Затвердження плану заходів на час зимових канікул, складеного радою самоврядування спільно з класними колективами, педколективом школи.
5. Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самоврядування на січень.
Січень
П’яте засідання
1. Затвердження плану засідань ради на II семестр.
2. Співпраця центрів у проведенні предметних тижнів. Спільна робота з учителями-предметниками.
3. Обговорення пропозицій до плану проведення святкових заходів у II семестрі.
4. Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самоврядування на лютий.
Лютий
Шосте засідання
1.Про проведення Тижня української мови .
2. Інформація центру «Дозвілля» щодо занять в гуртках.
3.Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самоврядування на березень.
Березень
Сьоме засідання
1. Робота центру «Інформаційний» щодо ознайомлення учнів з передовим досвідом органів класного самоврядування, участю у районних заходах.
2. Інформація ради про підготовку до Шевченківських днів.
3. Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самоврядування на квітень.
Квітень
Восьме засідання
1. Робота центру «Добрих і корисних справ» з колективами класів (благоустрій території шкільного подвір'я, територій, над якими шефствують учні).
2. Підготовка до проведення у школі днів пам'яті на честь Дня Перемоги.
3. Затвердження плану-сітки роботи органів учнівського самоврядування на травень.
Травень
Дев’яте засідання
1. Результативність співпраці ради з колективами класів та педколективом школи у виконанні завдань, передбачених річним планом роботи школи.
2.Підсумки роботи самоврядування за навчальний рік та плани на майбутнє.
3. Основні підсумки роботи ради за навчальний рік.
Визначення завдань на наступний навчальний рік.
4. Обговорення спільно (з колективами класів) пропозицій до плану роботи на наступний навчальний рік. Організація літнього відпочинку
План роботи центру «Інформаційний»
1. Постійне інформування учнів про визначні події (упродовж навчального року) шкільного життя.
• Випуск загальношкільного календаря визначних дат і подій. (Один раз на місяць.)
• Ознайомлення учнів з визначними датами і подіями {на лінійках, у випусках календаря, на оглядах новин у класах, на веб-сайті школи).
• Випуск шкільної газети «Пульс».
2. Методична та практична допомога щодо оформлення та заповнення матеріалами постійних та змінних рубрик у класних куточках. (Протягом навчального року.)
3. Допомога у проведенні оглядів новин у класах. Сприяння проведенню цих оглядів на засадах повного та часткового самоврядування. (Протягом навчального року.)
4. Ознайомлення учнів школи та вчителів (на лінійках у оголошеннях та інформації, у випусках інформацій на Дошці інформації) з планами роботи органів шкільного самоврядування на тиждень, місяць, семестр — згідно з перспективними програмами і планами органів самоврядування. (Протягом навчального року.)
5. Інформувати на лінійках, оглядах новин та зборах про участь учнів школи у окружних, районних, обласних заходах (конкурсах, олімпіадах, змаганнях, виставках та ін.).
6. Сприяти гласності роботи учнівського колективу.
План роботи центру «Освіти»
Основне завдання сектору. Сприяти поліпшенню навчання, розвитку інтересу учнів до вивчення усіх навчальних предметів, передбачених програмою, а також додаткових відомостей з різних навчальних предметів, виховувати в учнів почуття відповідальності за своє навчання.
1. Співпраця з адміністрацією школи, учителями-предметниками та класними керівниками та старостами класів, контроль за виконанням учнями домашніх завдань. (Протягом навчального року.)
2. Керування роботою класних , контроль за їх роботою, в разі потреби — надання своєчасної допомоги. (Протягом навчального року.)
3. Участь у навчанні рад навчання. (Протягам навчального року — згідно з планом навчання.)
4. Проведення рейдів-перевірок виконання письмових домашніх завдань; результати рейдів повідомляти на загальношкільних лінійках. (У визначені четверги . Протягом навчального року.)
5. Проведення перед початком уроків рейдів-перевірок наявності щоденників та записів у них домашніх завдань. (Протягом навчального року згідно з графіком проведення рейдів.)
Пошук перспективних моделей
6. Контроль за успішністю. В разі потреби — проведення в класах виїзних засідань центру разом з активом ради співуправління. (Протягом навчального року.)
7. Приділення першочергової уваги учням із низьким рівнем навчальних досягнень. Контроль за станом їхнього навчання. В разі потреби — систематична допомога рад навчання та окремих однокласників.
8. Вивчення режиму дня учнів із низьким рівнем навчальних досягнень, допомога у плануванні їхнього робочого дня для створення найбільш сприятливих умов навчання, постійного виконання домашніх завдань; вивчення позакласних та позашкільних інтересів цих учнів, їхньої зайнятості позакласною та позашкільною роботою з метою надання їм ефективної допомоги— за сприяння керівників гуртків, батьків, учнів. (Протягом навчального року.)
9. Співпраця (разом з радами навчання та учнями школи) з учителями-предметниками у підготовці та проведенні місячників наук. (Протягом навчального року, згідно з річним планом роботи школи.)
10. Співпраця з учителями-предметниками та радами навчання щодо вивчення стану дисципліни та уважності на уроках як одного з найважливіших факторів засвоєння матеріалу. Постійне інформування на лінійках, на Дошці інформації та під час бесід у класах стосовно поведінки на уроках (з конкретними прикладами — позитивними і негативними).
11. У разі потреби — бесіди з порушниками дисципліни на засіданнях секторів навчання і дисципліни. (Протягом навчального року.)
12. Зв'язок з батьками слабовстигаючих учнів та (в разі потреби) відвідування їх вдома. (Протягом навчального року.)
13. Виступи членів центру на лінійках — з інформацією про кращий досвід роботи конкретних рад навчання та конкретних учнів. (Протягом навчального року.)
14. Ознайомлення учнів школи з кращим досвідом роботи рад навчання класів.
План роботи центру «Добрих і корисних справ»
Вересень
1. Зміст діяльності та обов'язки рад (розповідь-бесіда).
2. Закріплення за класними колективами об'єктів на території шкільного подвір'я (інформація).
3. Практичне заняття
• Організація рейдів-перевірок «Порядок» на подвір'ї школи .
• Організація та проведення трудових десантів.
Жовтень
1. Роль центру «Добрих і корисних справ» в підтриманні у класах чистоти і порядку протягом дня (розповідь, рекомендації).
2. Роль центру «Добрих і корисних справ» у збереженні підручників, шкільного майна, озелененні класних кімнат (розповідь-бесіда. «Банк цікавих ідей» —збирання пропозицій членів рад щодо цієї роботи).
3. Практичне заняття
• Проведення у класах рейдів-перевірок:
а) зовнішнього вигляду учнів;
б) стану підручників;
в) стану шкільних меблів;
г) чергування.
• Участь членів центру «Добрих і корисних справ» в проведенні Дня самоврядування з чергування.
Листопад
1. Якісне чергування у класі — обов'язок кожного учня (інформація про чергування, перелік обов'язків чергових).
2. Практичне заняття
Чергування у класі — спільний обов'язок чергових учнів та членів центру «Добрих і корисних справ» (рольова гра).
Грудень
1. Чергування у класах. Рівень самостійності учнів (інформація про підсумки чергування — за матеріалами рейдів-перевірок, звітів на робочих лінійках чергових класів).
2. Підсумки роботи центру «Добрих і корисних справ» за І семестр (обмін досвідом членів рад).
3. Практичне заняття
Проведення у класі рейду-перевірки чергування учнів на перервах та після уроків (рольова гра).
4. Виготовлення новорічних іграшок, прикрас. Організація у класі майстерні Діда Мороза. Участь у конкурсі «Новорічні прикраси».
Січень
1. Робота центру «Добрих і корисних справ» щодо збереження шкільних меблів (розповідь, інформація, обмін досвідом роботи).
2. «Як ми чергуємо» (експрес-інтерв 'ю — усні повідомлення рад про організацію і проведення чергування в класах).
3. Практичні заняття
Огляд стану меблів у класах (рейд-екскурсія. Визначення завдань з ремонту меблів. Визначення критеріїв оцінювання стану меблів).
Лютий
1. Організація в класах збереження підручників (інформація, обмін досвідом).
2. «Наші інтереси і захоплення» (розповідь про обдарованих учнів. Огляд виставки їхніх робіт. Підготовка до шкільного конкурсу «Собори наших душ»).
3. Практичні заняття
Рейд-перевірка стану підручників у класі (рольова гра).
Березень
Практичне заняття
• Участь у підготовці та проведенні лінійки — живої газети «Нам без книг ніяк не можна» (3-й тиждень березня).
• Участь у проведенні Тижня книги (ремонт підручників і книг у шкільній бібліотеці протягом весняних канікул).
Квітень
1. Організація впорядкування закріпленої за класами території шкільного подвір'я {інформація. Визначення конкретних завдань по класах).
2. Практичне заняття
• Проведення рейду «Чисте подвір'я».
• Участь у місячнику озеленення, чистоти і порядку.
Травень
1. Підсумки роботи центру «Добрих і корисних справ» . Визначення кращих центру та найактивніших учнів.
2. Практичне заняття
«Банк цікавих ідей» збирання пропозицій щодо планування навчальних занять центру на наступний-навчальний рік).
Заходи, які проводяться у школі на повному самоврядуванні учнів
Дні самоврядування. (У День працівника освіти — проведення учнями уроків та чергування по школі).
Дні самоврядування (чергування в класах, у школі). Тижні самоврядування (чергуванню в класах і в школі). Операція «Затишок». Операція «Порядок».
|